Rodinná obchodní společnost se sídlem v Praze 9 funguje na trhu dveřního kování a doplňků ke dveřím více než 20 let. Za tuto dobu jsme vybudovali stabilní zázemí velkoobchodního skladu s kvalitním a kompletním servisem s více jak 30 zaměstnanci. Naší předností jsou spolehlivé a rychlé dodávky zboží, dostatečné skladové zásoby umožňující vyskladnit a odeslat zboží v den jeho objednání. Jsme především velkoobchodem, působíme na celém území ČR. Zboží nakupujeme přímo od výrobců v různých zemích EU a prostřednictvím balíkových služeb dodáváme výrobcům dveří, do marketů, železářství, interiérových studií i na stavby. V roce 2014 jsme obchodní aktivity rozšířili o oblečení a obuv pro řemeslníky, které provozujeme pod značkou Profi-oděvy. Máme vlastní kamenné prodejny, e-shop a fungujeme také velkoobchodně v rámci celé ČR a SR. Ke ověřeným značkám švédské výroby Snickers workwear, Hultafors a Solid gear jsme přibrali také kvalitní rakouské vybavení pro lesníky a arboristy Pfanner a Protos. Naší snahou je nabídnout řemeslníkům různých profesí a různého zaměření takové pracovní oblečení, které přesně odpovídá vykonávanému druhu práce, chrání zdraví a přispěje k tomu, že se při práci budou cítit pohodlně a příjemně. Bonusem navíc je profesionální vzhled. Oblékáme jednotlivce i celé firmy. V podnikání dodržujeme stejné zásady jako v osobním životě. Abychom dosáhli úspěchu, je třeba tvrdě a odpovědně pracovat. Nic se neudělá samo a čím pečlivěji a opravdověji věci děláme, tím jsou výsledky kvalitnější a dlouhodobější. Podvody a lži do slušného života nepatří. O dobré jméno naší společnosti se starají všichni zaměstnanci především tím, že svou práci vykonávají správně a dostatečně rychle. Ti, kteří jednají přímo se zákazníky, se chovají vždy slušně a vstřícně. Úkolem nás všech je jediné – spokojený zákazník.
Profesionální aroma difuzéry a esenciální oleje v terapeutické kvalitě. Vybírejte online! Přírodní složení, vlastní směsi olejů, kvalitní aroma difuzéry. Jen v Bewit.love! Kvalitní aroma difuzéry. Možnost spolupráce. 100% přírodní. Vlastní výroba olejů.
Česká mincovna sídlící v Jablonci nad Nisou je tradičním českým výrobcem a prodejcem pamětních mincí a medailí již 25 let. Navázala tak na dlouholetou tradici ražby mincí na území Čech, Moravy a Slezska. Po celou dobu své existence je výhradním dodavatelem oběžných a pamětních mincí pro potřeby České národní banky. Je jedinou tuzemskou mincovnou oprávněnou razit mince pro centrální banku. Česká mincovna razí vlastní emise pamětních medailí, replik historických mincí, žetonů a zabývá se také distribucí zlatých investičních slitků.
Agentura CzechTrade je národní proexportní organizace založená Ministerstvem průmyslu a obchodu s cílem rozvíjet mezinárodní obchod a vzájemnou spolupráci mezi českými a zahraničními subjekty. Její rolí je ušetřit exportérům náklady a čas, a především jim pomoci snížit rizika spojená se vstupem na nové a neznámé trhy. Díky více než dvacetileté zkušenosti se agentura stala expertem na podporu českých vývozců a jejich první volbou při cestě za exportními úspěchy. Zástupci působí přímo v zahraničí, mají bohaté zkušenosti s mezinárodním obchodem a hlavně se specifiky daného teritoria. Vývozcům mohou díky svým kontaktům pomoci s hledáním vhodných obchodních partnerů, zvláště na náročnějších mimoevropských trzích. CzechTrade nabízí komplexní servis od informací a příležitostí ze zahraničních trhů přes odborné poradenství, systém vzdělávání až po marketingovou podporu v zahraničí. Ke každému klientovi přistupuje individuálně podle jeho potřeb, ať už jde o zkušeného exportéra, nebo firmu uvažující o vstupu na zahraniční trhy. Výzkumy i individuální rozhovory ukazují, že vývozci vnímají služby agentury jako neocenitelné a velké řadě z nich se díky pomoci CzechTrade podařilo úspěšně prosadit v zahraničí.
Přesně tak se jmenuje vaše řešení pro tisk všech propagačních, obalových, reklamních a dárkových materiálů pod jednou střechou, bez zbytečných starostí, přesně a včas! Od vizitek po velkoformáty, od letáků po etikety, od pár kusů po velkoobjemové zakázky, ve všech případech se o vás postará profesionální produkční tým. Na základě dlouholetých zkušeností s vývojem funkčních obalů, tiskových produktů a firemních prezentací vás od návrhu grafiky a výběru materiálu dovede až k finální realizaci, instalaci a dopravě. Zdarma, efektivně a v souladu s aktuálními trendy i tradičním tiskařským řemeslem.
Společnost ECOAR s.r.o. byla založena v roce 1994. V současné době ve společnosti pracuje 17 zkušených účetních s vysokoškolským nebo středoškolským vzděláním a 3 specializované mzdové účetní. Poskytují komplexní služby v oblasti vedení účetnictví, zpracování mezd i daňového poradenství. Kladou důraz na kontinuální vzdělávání všech zaměstnanců, jejich stěžejním cílem je budování kvalitních a trvalých vztahů s klienty. Blízkost hranic a znalost polského jazyka přispěla k tomu, že společnosti se zahraniční účastí začaly tvořit významný podíl na celkovém vzrůstajícím počtu klientů. V rámci inovace a automatizace procesů zpracování dokladů v letošním roce zavedli systém elektronického vytěžování dokladů s využitím programů ABBYY FlexiCapture a M-files.
Enterprise Investors je nejstarší a jednou z největších společností spravujících fondy private equity ve střední a východní Evropě. V Česku působíme nepřetržitě od roku 2005 a od té doby jsme investovali 149 mil. eur do českých společností. V Enterprise Investors podporujeme perspektivní firmy, manažery a podnikatele s vizí, kombinujeme odborné znalosti se zkušenostmi z místních trhů. Ve svém přístupu klademe zásadní důraz na vytváření trvalých hodnot a zodpovědné investování s pozitivním vlivem na společnost a životní prostředí. Enterprise Investors má zastoupení ve čtyřech zemích ve Varšavě, Praze, Bratislavě a Záhřebu. Od svého vzniku v roce 1990 jsme vytvořili devět fondů s celkovou hodnotou přesahující 2,5 mld. eur. Tyto fondy dosud investovaly 2,2 mld. eur do 151 společností z různých odvětví a ukončily 135 investic v objemu 4,2 mld. eur, které vrátily svým investorům. Toto číslo zahrnuje 35 zrealizovaných primárních emisí akcií (IPO) společností ze svého portfolia na varšavské (WSE), pražské (PSE), vilniuské (Nasdaq) a newyorské (NYSE) burze. Mezi nejznámější investice v ČR patří AVG a Kofola.
Česká podnikatelka, u které potřeba jít vlastní cestou a touha nacházet podobně naladěné lidi zvítězila nad uměleckou dráhou. Od 90.let minulého století své myšlenky, vize a cíle realizuje v projektech, které založila a sdružila v Podnikatelské platformě Helas, jejíž součástí jsou Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club, Ocenění Českých Podnikatelek, Ocenění Českých Lídrů, Ocenění Českých Exportérů a Helas New Encounters Club. Podpora pracovních aktivit, lidské vnímání, chápání žen, potřeba vzájemného souladu a harmonie Helenu dovedla k založení značky „ETERNAL BY HELENA“. Motto značky je „Věčná hojnost“, která se úzce dotýká potřeby každé ženy. ETERNAL BY HELENA je o lásce, harmonii, naplnění, hojnosti a radosti. Život není jenom o podnikání. Pod značkou ETERNAL BY HELENA vznikají produktové kolekce, které mají hluboký duchovní přesah. Smyslem je vnímání jednoty, poznání, že všechno souvisí se vším a dosažení rovnováhy. První kolekce produktů má název VĚČNÁ HOJNOST. Symbolem kolekce Věčná hojnost je číslo sedm (septem), které je symbolem harmonie (harmonia). Máme sedm barev duhy (caelestis), sedm základních hudebních tónů. Sedmička je číslem všech tajemství a všeho mystického (mystic). Rezonuje s mystickou barvou fialovou nebo purpurovou. Sedm astrologických planet představuje sedm stupňů vědomí, sedm archetypálních vzorů. Kolekce je inspirována mandalami pro Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club od La Petien by Petra Volenec Němečková. Nekonečná hojnost - Znovuzrození – Rozkvět - Sebevědomí – Odvaha – Přátelství – Strom života.
Program Heleny Kohoutové "Eternal Essence - Harmony Health & Soul" se věnuje tématům spojeným se zdravím, vnitřní spokojeností, harmonií a celistvostí. Součástí programu budou zajímavé rozhovory s lidmi, kteří mají co říct, doporučení a sdílené zkušenosti. Dotkneme se z různých úhlů pohledu mnoha témat. Jak být spokojený za všech okolností, změny přijímat klidně, s nadhledem a jako příležitost.
Exportérům i dalším českým firmám pomáháme najít a využít nové obchodní příležitosti v ČR i v zahraničí. Co vám můžeme nabídnout: špičkovou databázi až 100 milionů firem ve světě a 1,5 milionu firem v ČR, aktuální kontakty a informace o manažerech s rozhodovací pravomocí, intuitivní aplikaci, která zefektivní vaše obchodní procesy, pokročilé funkce pro váš business development. Intedat vám ušetří čas i peníze. Díky unikátnímu využití AI, zkušenostem našich datových analytiků a pokročilým možnostem filtrování totiž budete oslovovat firmy, u kterých je potenciál pro spolupráci maximální.
JŠK je středně velká advokátní kancelář poskytující služby klientům ve všech oblastech obchodního práva, zejména v oblastech M&A, financí a bankovnictví, pojišťovnictví, stavebnictví, nemovitostí a energetiky. Kancelář působí na českém trhu již od roku 2004 a mezi její klienty patří banky, pojišťovny, private equity fondy a nadnárodní korporace, stejně jako středně velké podniky a individuální investoři. JŠK je členem unikátní sítě obdobně specializovaných advokátních kanceláří PONTES, která zahrnuje advokátní kanceláře ze zemí střední a východní Evropy. V současnosti působí členové PONTES v Bratislavě, Budapešti, Bukurešti, Praze, Sofii, Varšavě a Vídni.
Microsoft je přední výrobce technologií pro svět, ve kterém jsou mobilita a cloud na prvním místě. Naší misí je umožnit každému člověku a každé organizaci na světě dokázat více. Microsoft Corporation vznikla před více než 40 lety - v dubnu roku 1975. Česká pobočka zahájila činnost v roce 1992. Na podzim 2015 jsme se spolu s pražskou divizí Skype přestěhovali do nového světa práce - kanceláře vytvořené pro svět práce odkudkoli. V červenci 2016 spojila česká pobočka síly se slovenskou a vznikl Microsoft Česká republika a Slovensko. Na podzim 2016 bylo v Praze otevřeno vývojové centrum Microsoft Dynamics. Naší vizí je inspirovat naše zákazníky, jednotlivce i organizace v České republice i na Slovensku, aby pomocí digitálních technologií dokázali měnit svět.
Pelmi, spol. s r.o. je ryze česká logistická společnost založená v roce 1995 v Praze. Od svého vzniku poskytujeme služby v oblasti logistiky, zejména pak v námořní kontejnerové přepravě (kusová i celo-kontejnerová přeprava). Dále nabízíme leteckou cargo přepravu (v režimu door to door) a v neposlední řadě zajišťujeme i pozemní přepravu v rámci celé EU včetně Velké Británie. Protože přeprava pro nás není pouze proces přemisťování zásilky z bodu A do bodu B, jsou samozřejmostí i doplňkové služby spojené s logistikou, jako je celní odbavení zásilek, zajištění skladování včetně celního skladu a připojištění. Během naší činnosti zohledňujeme veškeré faktory jako jsou například rychlost, bezpečnost, nákladovost, spolehlivost, povahu zásilky, legislativní rámec a mnoho dalších aspektů. Při hledání nejlepšího řešení se neptáme pouze "Kam?", ale zejména "Jak?" Od roku 2015, kdy společnost Pelmi, spol. s r.o. postupně otevřela nové pobočky v regionech (Liberec, Zlín, Mladá Boleslav) a najala několik klíčových zaměstnanců, dochází k nepřetržitému růstu zakázek.
PROFIMA EFFECTIVE je vzdělávací společnost s 25letou tradicí, jež si zakládá na individuálním přístupu ke každému klientovi, věnuje mu péči s maximálním respektem k jeho potřebám. Vzdělává v oblastech soft skills - management, marketing, obchod, osobnostní rozvoj, průmyslové inženýrství a také oblasti IT, právní a účetnictví. I přes své široké zaměření dbá na kvalitu a pečlivost. Spolupracuje s více než 140 specializovanými lektory a odborníky s dlouholetou praxí. Společnou prací se snaží přispět k rozvoji svých klientů, pomoci jim se zvyšováním efektivity a výkonnosti jejich firem a spokojenosti zaměstnanců, motivovat lidi k osobnímu rozvoji a ukazovat, že vzdělávání má smysl v každém věku a může lidem pomoci nejen v práci, ale také v osobním životě. Za poslední 3 roky ve více než 4 000 školicích dnech absolvovalo kurzy PROFIMA EFEECTIVE 25 000 zaměstnanců z 919 firem z celé České republiky.
Vere Prague s.r.o. je soukromá společnost se sídlem v Praze, která poskytuje interim management a služby krizového řízení. Klíčové projekty osobně řídí Jiří Krejča, který má mnohaleté zkušenosti z různých oborů a firemních struktur. Vere Prague je oficiálním zástupcem Christian Tyler Properites při zajišťování trvalého pobytu v USA pro investory a jejich rodiny z Evropy. Poskytuje jazykovou a odbornou asistenci při získávání investorského přistěhovaleckého víza EB-5.
Společnost CRIF – Czech Credit Bureau, a. s je součástí celosvětové skupiny CRIF, která byla založena v roce 1988 a od té doby prošla velmi dynamickým rozvojem. Dnes již působí na 4 kontinentech ve 30 zemích světa, kdy přes 4 400 zaměstnanců vytváří služby pro více než 55 000 společností a 310 000 spotřebitelů. CRIF poskytuje v České republice a Slovenské republice svým klientům aplikaci Cribis, která obsahuje informace o více než 10 milionech podnikatelských subjektů a fyzických osobách z ČR a SR čerpající z více než 85 informačních zdrojů. Volitelným modulem aplikace Cribis je mezinárodní služba SkyMinder umožňující prověřování více než 200 milionů společností z 230 zemí a území světa. Firma nabízí rovněž komplexní řešení pro oblast řízení úvěrových rizik a pod značkou iRating pokročilé nástroje pro hodnocení ekonomického stavu společností a municipalit. Společnost CRIF je také organizátorem Bankovního registru klientských informací, jehož prostřednictvím si banky vyměňují informace o bonitě a důvěryhodnosti svých klientů a Nebankovního registru klientských informací, který shromažďuje od věřitelských subjektů údaje o klientech a zajišťuje jejich zpracování. Společnost rovněž provozuje registr finančních poradců ELIXIR, který je přehlednou databází profesních údajů finančních poradců, makléřů, agentů a dalších zprostředkovatelů finančně-poradenských služeb na českém trhu. Registr platebních informací REPI byl společností CRIF založen za účelem sdílení platebních informací mezi jednotlivými členy, kteří poskytují svým klientům služby založené na splátkách - půjčkách, nákupech na splátky nebo nákupech na fakturu.
Agentura Helas byla založena v roce 1997 s cílem sdružovat české podnikatelky a podnikatele, vytvářet obchodní příležitosti a rozvíjet vztahy mezi podnikateli a ekonomickými odborníky. Na této myšlence byla založena Podnikatelské platforma Helas. K její naplňování jí slouží projekty: Helas New Encounters Club, Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club, Ocenění Českých Podnikatelek, Ocenění Českých Lídrů a nově Ocenění Českých Exportérů. Cílem všech projektů, které spojuje myšlenka a vize „Budujeme hrdé Česko“, je kultivování českého podnikatelského prostředí, podpora a ocenění českých firem s důrazem na etický byznys. Podnikatelská platforma Helas sdružuje české podnikatele, podnikatelky, manažery a majitele firem, osobnosti, které jsou zajímavé, nezávislé, inovativní, spolehlivé a především, které se jen tak nevzdávají. Firmy, které jsou členy, jsou prověřené odborným garantem a jsou důvěryhodnými klienty i dodavateli. V platformě jsou každoročně osloveno cca jedenáct tisíc českých firem. Díky tomu byla vytvořena vzácná možnost vytvořit si vlastní – společné mikroklima, kde se dobré české firmy mohou vzájemně podržet. Spolupracovat spolu, vědět, kdo je kdo, na koho je možné se spolehnout, hledat nové zdroje, nepřestat věřit. Chránit svou svobodu a postupovat kupředu, díky důvěryhodným doporučením a vztahům a zapojeným odborníkům a profesionálům. Podnikatelská plaforma vytváří síť spolehlivých kontaktů a přátelských vztahů. Agentura Helas svým klientům nabízí také služby v oblasti organizace společenských setkání, konferencí a akcí „na klíč“ v rámci celé České republiky. Součástí těchto služeb je výběr a doporučení vhodné lokality, technické zabezpečení akce, catering, personální servis a další služby spojené s její realizací. Pro své zákazníky Agentura Helas zajišťuje i další doplňkové služby, a to zejména v oblasti PR, marketingu, reklamy, grafiky a designu, call centra. Jedná se o velmi individuální služby, které využívají i nadstandardního rozsahu aktivit agentury a skutečnosti, že se jejích klubových aktivit každoročně zúčastní kolem 2500 firem a jejich majitelů. Díky tomu umožňuje svým klientům zviditelnit se v cílové skupině zákazníků, představit své služby jako lídr a hybatel, zvýšit své mediální povědomí a vytvořit prostor pro své obchodní aktivity. Současně s tím Agentura Helas zastupuje historické sály v Klášteře minoritů sv. Jakuba v Praze 1, které jsou ideálním místem pro společenská setkání, konference, semináře, koncerty nebo oslavy pro 10 až 300 osob.<br /> www.helas.org<br /> www.oceneniceskychpodnikatelek.cz<br /> www.hnec.cz www.oceneniceskychlidru.cz www.oceneniceskychexporteru.cz<br /> www.helas-ladies-club.cz
AGE je časopis o mezigenerační spolupráci a životních hodnotách.<br /> <br /> Pochopili jsme, že má-li se něco měnit k lepšímu ve vzájemných vztazích mezi lidmi, musíme k tomu vychovávat už naše děti. Je to otázka nastavení životních hodnot. A ty se vytvářejí hlavně na dvou místech – v rodině a ve škole. Distribuujeme zdarma hlavně na základní a vybrané ostatní školy v celé ČR. Tištěný náklad je 8000 výtisků. Od roku 2012 vydává společnost ANTECOM.
Magazín Brands&Stories letos slaví krásných 10 let na českém trhu. V každém vydání vyprávějí české i zahraniční značky své příběhy a zároveň čtenáře seznamují se svým portfoliem, novinkami a realizacemi. Magazín má dvě části: BRANDS ( prostor pro prezentaci značek) a STORES - odborná část věnovaná konceptům kamenných obchodů, kanceláří a cross-channel marketingu. Věříme, že na stránkách magazínu najdete mnoho inspirace, která Vaše podnikání posune zase o kousek dále. V případě zájmu o spolupráci neváhejte kontaktovat na redakce@pribehyznacek.cz.
VLTAVA LABE MEDIA a.s. je české vydavatelství, které vydává 70 regionálních mutací Deníku, 70 regionálních týdeníků a 15 časopisů. Je právním nástupcem společností VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., a Astrosat Media s.r.o., dvou vydavatelství působících na českém mediálním trhu, zejména v oblasti tištěných médií, od roku 1992. V roce 2015 se stala vlastníkem vydavatelství Tablet Media.
Společnost EPRAVO.CZ, a.s. vydává internetový deník, který obsahuje unikátní odborné články, přehlednou Sbírku zákonů a Sbírku mezinárodních smluv, soudních rozhodnutí a řadu rozhovorů s čelními představiteli českého práva. EPRAVO. CZ vydává tištěný časopis EPRAVO.CZ Magazine a spolupracuje na řadě významných mediálních a vzdělávacích projektů, zaměřuje se na oblast online právního vzdělávání, a to jak pro právníky profesionály, tak i pro ty, kteří s právem denně pracují a potřebují o něm mít aktuální přehled.
Vyprávíme příběhy firem, podnikatelů a podnikatelek, kteří o svém byznysu i své zemi přemýšlí v horizontu desítek let, ne v horizontu volebního období. Píšeme o lidech, kteří si uvědomují, jak jejich podnikání ovlivňuje širší systém okolo nich. A podnikají tak, aby vytvářeli pozitivní hodnoty nejen pro své firmy, ale pro všechny, kterých se to týká. Podnikatelská platforma Helas takové firmy spojuje od roku 1997. Magazín HORIZONT POINT tyto podnikatele bude pravidelně představovat a tuto myšlenku dále rozvíjet.
Mediální skupina inpublic group je největší provozovatel obrazovek ve veřejné dopravě a školách. Komunikujte své služby, akce a produkty na našich obrazovkách se zásahem až 2 200 000 potenciálních zákazníků.
Prosperita byla první z trojice tištěných titulů, jimiž vydavatel RIX, s.r.o. vstoupil na český mediální trh v roce 1999. Měsíčník publikuje hodnotné informace o podnikání a ekonomických vztazích v ČR, staví na vlastních autorských materiálech v řadě novinářských žánrů. Prosperita si klade za cíl podporovat tvořivý proces podnikání, inovativní aktivity i diskuzi nad ožehavými tématy v businessu, zveřejňovat pozitivní příklady ze života firem, názory šéfů. Strategií je popularizace úspěchů, šíření optimismu v podnikání a manažerské práci.<br /> Prosperita komunikuje s malými, středními i velkými společnostmi a profiluje se jako list zasahující do všech oborů a napříč celou ČR. Řadu námětů generuje díky úzké spolupráci se svazy, sdruženími, asociacemi, komorami. Cílem periodika je oslovit širokou podnikatelskou veřejnost s tím, že přednost mají informace o aktivním postoji k businessu a vytváření trvalých hodnot. Četná jsou mediální partnerství, významnou roli hraje redakční rada složená ze špičkových odborníků, kteří mají odvahu prosadit se prostřednictvím neotřelých nápadů a výjimečných myšlenek.
Televizní program s názvem regionalnitelevize.cz mediálně propojuje všechny regiony České republiky a na jednom místě přináší aktuální zpravodajství ze všech obcí, měst a krajů naší země o společenském, ekonomickém, kulturním či sportovním dění. Poskytujeme prostor pro každou lokální či regionální zpravodajskou televizi, to znamená, že se zde každá oblast, město a obec může prezentovat a přinášet divákům nejen aktuální informace a zajímavosti z každodenního života, ale také možnosti a nabídky jednotlivých regionů v oblasti turistiky a cestovního ruchu. V současné době spolupracujeme s více než stovkou lokálních, regionálních a internetových televizí a ročně odvysíláme téměř 11 tisíc reportáží z moravských, českých a slezských regionů.<br /> <br /> Motivací pro realizaci tohoto projektu je zejména fakt, že pro televizní stanice lokálního charakteru je takřka nereálné proniknout do jakéhokoliv vysílacího systému s celostátní působností, ať už se jedná o pozemní či satelitní vysílání. Dlouhodobý divácký trend založený na hyperlokalitě a patriotismu tak dostává zcela jedinečný rozměr, neboť dění v nejbližším okolí mohou pohodlně a na jednom místě sledovat nejen ti, kteří v dané oblasti žijí, ale také lidé, kteří se z daného regionu odstěhovali, ale stále jsou s ním spjatí.<br /> <br /> reginalnitelevize.cz je televizí otevřenou pro jakéhokoliv výrobce regionálního televizního zpravodajství, pokud jeho příspěvky splňují zákonné a příslušné technické požadavky.
Dvouměsíčník TRADE NEWS vydává již osmým rokem společnost ANTECOM průměrným auditovaným tištěným nákladem 8200 kusů jako magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Je distribuován bezúplatně přímo k majitelům a manažerům firem s rozhodující pravomocí a oslovuje nejen členy AMSP ČR, ale i další firmy a organizace. Je připravován ve spolupráci s MPO ČR, agenturami CzechTrade a CzechInvest, ČEB, EGAP, TA ČR, ICC ČR, MZV ČR atd. Nabízí 80-100 stran zajímavého čtení o nových trendech v obchodu a exportu, specifikách zahraničních trhů a obchodních příležitostech, praktické rady pro vstup a působení na zahraničních trzích, finanční a právní poradenství apod. Zvláštní prostor je určen zkušenostem úspěšných českých exportérů. Velkou přidanou hodnotou časopisu jsou analýzy a infografiky.
Náš Magazín Transport a Logistika je dlouhodobým lídrem ve svém segmentu a každý měsíc přináší čtenářům informace ze světa dopravy, logistiky, skladování, zasilatelství a motorismu.<br /> <br /> Spolupracujeme se všemi předními organizacemi v oblasti dopravy, logistiky a motorismu a jsme členem mezinárodní jury International Van of the Year.
Ocenění Českých exportérů stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.